Oddanie nieruchomości w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym nie posiadającym osobowości prawnej
Strona archiwalna
Wymagane dokumenty:
1.Wniosek samorządowej jednostki organizacyjnej nie posiadających osobowości prawnej o oddanie w trwały zarząd nieruchomości.
2.Wyrys z mapy ewidencyjnej gruntu
3.Wypis z ewidencji gruntów
4.Statut jednostki
Kogo dotyczy:
Oddania nieruchomości stanowiących własność Gminy na rzecz jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej.
Miejsce załatwienia:
Urząd Gminy w Lubrzy z siedzibą przy ulicy Wolności 73, 48-231 Lubrza
Osoby/osoba odpowiedzialna:
Wiesława Tomaszewska Podinspektor ds. Gospodarowania Mieniem w Urzędzie Gminy w Lubrzy II piętro pok.201
Telefon informacyjny:
77 407 46 54 lub 77 407 46 50 wew.24
E-mail informacyjny:
Godziny pracy:
pn-pt 7:00 - 15:00
Czas oczekiwania na załatwienie:
Termin udzielania odpowiedzi na złożony wniosek-w ciągu 1-go miesiąca.
Wynik sprawy (sposób załatwienia - odbioru dokumentów):
Oddanie nieruchomości w trwały zarząd następuje decyzją administracyjną oraz protokołem zdawczo-odbiorczym w terminie 6-ciu miesięcy od dnia złożenia wniosku.
Opłaty skarbowe:
Od wniosków nie pobiera się opłaty skarbowej
Podstawy prawne:
art. 43-45 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami( t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz.651 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy:
Od decyzji niniejszej służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu ul. Oleska 19a, za pośrednictwem Wójta Gminy Lubrza, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Uwagi:
Dokumenty wymienione w pkt 2-3 winny być złożone w oryginale natomiast pozostałe dokumenty w potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopiach.
Kopię dokumentu może uwierzytelnić pracownik Urzędu