Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

OTWARTY KONKURS OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO GMINY LUBRZA NA ROK 2010 Z ZAKRESU UPOWSZECHNIANIA KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU NA TERENIE GMINY LUBRZA

Strona archiwalna

 

WÓJT GMINY LUBRZA
Ogłasza konkurs ofert na;
ZADANIA REALIZOWANE W 2010 R. Z ZAKRESU
UPOWSZECHNIANIA KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU NA TERENIE GMINY LUBRZA
 
 
 
Rodzaj działań

·        wspieranie działań na rzecz upowszechniania i rozwijania kultury fizycznej i sportu w środowisku wiejskim,

·        upowszechnianie rekreacji fizycznej,

·        popularyzowanie zdrowego i higienicznego trybu życia.

·        szkolenia młodzieżowych kadr i doskonalenie umiejętności sportowych dzieci i młodzieży poprzez zatrudnianie i finansowanie instruktorów sportowych,

·        organizowanie imprez i zawodów sportowych o zasięgu nie przekraczającym obszaru gminy,

·        działanie na rzecz rozwijania urządzeń i obiektów sportowych,

·        współdziałanie w dziedzinie kultury fizycznej i sportu ze szkołami i innymi organizacjami.

Termin i warunki realizacji zadania
 
  1. Zadanie winno być realizowane w 2010 roku. Rozpoczęcie zadania przypada nie wcześniej niż dzień po podpisaniu umowy. Zakończenie realizacji zadania przyjmuje się nie później niż na dzień 31 grudnia 2010 r. Szczegółowy termin realizacji poszczególnych zadań będzie wynikać z zawartych umów.
  2. Zadanie obejmuje działania na rzecz upowszechniania kultury fizycznej i sportu.
  3. Zadanie winno być realizowane z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz obowiązującymi standardami i przepisami w zakresie opisanym w ofercie.
 

Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację w/w zadania

 

1.      Środki finansowe przeznaczone na realizację zadania w 2010 r. wynoszą – 40.000,00 zł

2.      Podstawą do uruchomienia w/w środków będzie umowa zawarta pomiędzy podmiotem zlecającym a podmiotem wykonującym zadanie.

 
 
Termin i miejsce składania ofert
 
  1. Ofertę należy składać na formularzu określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. (Dz. U. Nr 264, poz. 2207).
  2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „Konkurs na realizację zadania pożytku publicznego” w Urzędzie Gminy w Lubrzy, ul. Wolności 73, pok. Nr 210 w terminie do 09 lutego 2010 r. do godz. 15.00
  3. Oferty niekompletne i nieprawidłowo wypełnione, oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Otwarcie ofert nastąpi 10 lutego 2010r. o godz. 11.00 w pok. Nr 212.
 
Zasady przyznawania dotacji
 

1.      Podstawa zlecenia zadania, oraz przekazania dotacji na jego realizację jest pisemna umowa z wybranym podmiotem, której wzór określa Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej. Z dnia 27 grudnia2005r. (Dz.U. nr 264, poz.2207)

2.      Oferta musi spełniać wymagania określone w art. 14 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.

3.      Do oferty należy dołączyć;

·        statut organizacji lub inny dokument określający przedmiot działalności oferenta,

·        aktualny odpis z rejestru sądowego (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące od upływu terminu od złożenia oferty lub wypis z ewidencji stowarzyszeń kultury fizycznej i ich związków)

·        sprawozdanie merytoryczne i finansowe z działalności za rok 2009,

·        oświadczenie o wyodrębnieniu dokumentacji finansowo-księgowej dla potrzeb realizacji zadania,

·        oświadczenie o prowadzeniu działalności,

·        oświadczenie o nieodpłatnym wykonywaniu zadania.

4.      Dofinansowanie zadania rozpoczyna się po podpisaniu umowy z wybranym podmiotem.

5.      środki uzyskane z dotacji nie mogą być wykorzystane na;

·        zakup gruntów lub budynków oraz zadania inwestycyjne,

·        działalność polityczną i religijną,

·        odsetki od kredytów i pożyczek,

·        pokrycie kosztów bieżącej działalności wnioskodawcy, przekraczającej potrzeby obsługi zadania na które została udzielona dotacja.

 
 
Termin, tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty
 

1.      Komisja Konkursowa powołana Zarządzeniem Wójta w terminie 7 dni po otwarciu ofert dokonuje rozpatrzenia ofert w oparciu o następujące kryteria.

·        Celowość realizacji zadania w zaproponowanej przez oferenta formie i korzyści płynące dla mieszkańców Lubrzy,

·        Rodzaj, celowość i wysokość zaplanowanych kosztów w stosunku do zakresu rzeczowego zadania,

·        Osiągnięcia i doświadczenie w realizacji podobnych projektów,

·        Posiadane zasoby kadrowe, rzeczowe ważne dla prawidłowej realizacji zadania,

2.      Komisja w trakcie rozpatrywania i oceny ofert może wezwać oferenta do złożenia dodatkowych informacji lub dokumentów.

3.      Przyznaniu dotacji decyduje Wójt po zapoznaniu się z opinią i propozycjami Komisji Konkursowej.

 
Zrealizowane zadania w roku poprzednim i ich koszty
 

Suma dotacji przyznanych na realizację zadań w latach ubiegłych wynosiła odpowiednio;

- w 2008 roku – 35.000,00 zł
- w 2009 roku – 35.000,00 zł
  
Postanowienia końcowe
 

1.      Wyniki konkursu ofert zostaną podane do publicznej wiadomości.

2.      O podjętej decyzji składający ofertę powiadamiany jest pisemnie.

3.      Od podjętych decyzji nie przysługuje odwołanie

 
Informacja; (077) 4376266 w godz. od 7:00 do 15:00



 

 

Podmiot udostępniający: Wójt Gminy
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Sekretarz Gminy - Lilla Gąsior
Data wytworzenia: 2010-01-11