Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o zamówieniu Nr UZP 235908-2007 - Udzielenie i obsługa kredytu 2007.

Strona archiwalna

 

Ogłoszenie o zamówieniu Nr UZP 235908-2007

Lubrza: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy na 2007r.
Numer ogłoszenia: 235908 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubrza, ul. Wolności 73, 48-231 Lubrza, woj. opolskie, tel. 077 4376266, fax 077 4376266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubrza.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy na 2007r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy na 2007r. w wysokości 570775zł. (słownie: pięćset siedemdziesiąt tysięcy siedemset siedemdziesiąt pięć złotych). Zamówienie jest oznaczone kodem CPV - 66130000-03 - usługi udzielania kredytu. Spłata kapitału nastąpi po 12 miesięcznym okresie karencji w 16 równych ratach płaconych kwartalnie do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał, natomiast odsetki od kredytu wykorzystanego płatne będą miesięcznie do ostatniego dnia kończącego miesiąc. WIBOR 1M dla depozytów międzybankowych należy wyliczyć jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań z poprzedniego miesiąca w stosunku do miesiąca za który naliczane jest oprocentowanie. Uruchomienie kredytu przez bank nastąpi do końca roku 2007, na wniosek zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni od wystąpienia z wnioskiem. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu oraz pobierania opłat i prowizji od przedterminowej spłaty kredytu. Kwota wykorzystanego kredytu oprocentowana jest w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa jest wysokości stawki referencyjnej powiększonej o niezmienną marże banku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn.zm..) : 5.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2 złożą pisemną ofertę 5.3 spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp 5.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późn. zm..). z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, do których mają zastosowanie przepisy art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w punkcie 6 siwz. według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć : 6.1 wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 6.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 - załącznik nr 2 6.3 wykaz podwykonawców - załącznik nr 3 6.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/y uprawnione do podpisywania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubrza.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubrzy ul. Wolności 73 48 - 231 Lubrza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubrzy ul. Wolności 73, 48 - 231 Lubrza sekretariat pok.209.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

nowa podstrona, dodana 2007-11-29

Zapytanie Nr 1

 

Dotyczy: przetarg „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy na 2007”

 

 

            W celu dokonania analizy finansowej związanej z udzieleniem kredytu bankowego zwracamy się z prośbą o uzupełnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia o następujące dokumenty:

- sprawozdania RbNDS i Rbz na koniec 2006 r. oraz 06.2007 r.

 

 

Odpowiedź na zapytanie:

 

W odpowiedzi na postawione zapytanie informuję że, zamawiający postanowił uwzględnić prośbę i poniżej zamieszcza stosowane sprawozdania RbNDS – RBz za 2006r. oraz 06.2007 r. (Druki umieszczono w aktualnych załącznikach)

Termin składania ofert pozostaje bez zmiany.

Zapytanie Nr 2

 

Jaką datę uruchomienia kredytu należy przyjąć do prawidłowego wyliczenia ceny.

 

 

Odpowiedź:

 

                        Zamawiający informuje że do wyliczenia ceny oferty na realizację w/w zamówienia należy przyjąć datę uruchomienia kredytu na dzień 17 grudnia 2007r.

 

Termin składania ofert pozostaje bez zmiany.

                                                          



Podmiot udostępniający: Gmina Lubrza
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Ryszard Mikołajów
Data wytworzenia: 2007-11-29


XLSSprawozdanie Rb NDS (19,50KB)

XLSSprawozdanie Rb Z (42,00KB)

DOCSIWZ (152,00KB)

PDFUchwała RIO (1,15MB)

XLSZestawienie przepływu pieniądza (99,00KB)

PDFRb-NDS_do_30.06.07 (1,51MB)

PDFRb-NDS_za_2006 (1,51MB)

PDFRb-Z_do_30.06.2007 (1,16MB)

PDFRb-Z_za_2006 (1,03MB)